[Gelistirici] [paketler-commits] r41566 - playground/bahadir/comar

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
18 Şub 2008 Pzt 00:55:38 EET

18 Şub 2008 Pts tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 18 Şub 2008 Pts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Paketin BuildDep'leri arasında base/devel dışında dep olmasın diye
> dedimdi :)

Hmmm onu doğru dedin :(, yaw ekleyelim bir attribute

<Dependency boostrap="true">xorg-server</Dependency>

falan gibi, bir de pisi'ye --enable-bootstrap dertler bitsin. Böyle her sorun çıkaran paketi ya yamalak (bkz module-init-tools) veya 2 kere tekrarlamak (bkz python-tk için python) valla güzel değil :(
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/