[Gelistirici] gtk2 güncellemesi

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
17 Şub 2008 Paz 21:46:16 EET

On 17 Feb 2008 Sun 21:39:33 Onur Küçük wrote:
>  ayrıca bugfix sürümü olarak da biraz geri kalmışız. Bu düzeltmeyi yeni
> sürüme geçerek mi ekleyeyim yoksa sadece yamayı mı koyayım ?

Okul başladığı için zaman bulup bugfix release güncelleme yapma imkanım
olmadı. Değişiklikleri takip ediyorum, 2.12.7 re-pack dediğin gibi, adamlar
tarball içerisinde .svn dizini almıştı yanlış hatırlamıyorsam, beklendiğinden
3 katı büyüklükte bir tarball çıktı :)

Elin değmişken glib güncellemesi de yapabilirsen çok güzel olur. Yama ile
uğraşmak yerine direkt version güncellemek mantıklı görünüyor bana.