[Gelistirici] Çomar servis betiği

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
14 Şub 2008 Per 17:43:44 EET

Selamlar.

Bugün bir paket için servis betiği yazmam gerekti. Şöyle bir problem
var, startService metoduna pidfile ve makepid veriyorum, service komutu
ile hizmeti başlatıyorum ancak /var/run/ altına yazdığı pid dosyasındaki
pid, çalıştırdığı daemon'ın o anki pid'sini asla tutmuyor hep 1 eksiği
oluyor.

ipython 23195 olsun ve ipython üzerinden startService'i çağırayım.
Daemon'ın PID'si 23197 oluyor, çomar pid dosyasına ise 23196 yazıyor.
detach parametresi False/True farketmiyor.

Çomar koduna baktım aslında her şey düzgün gözüküyor, os.getpid(),
exec()'ten hemen önce, fork()'tan hemen sonra çağırılıyor.

Fikri olan?

--
Ozan ÇAĞLAYAN
http://cekirdek.pardus.org.tr/~ozan