[Gelistirici] hede yaziliminin kde4 portu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
13 Şub 2008 Çar 22:38:45 EET

13 Şub 2008 Çar tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  Krename'in bugun yeni gelistirme surumu cikti, KDE 4 portu. Bir sure
> sonra kararli surum de duyuracaktir. KDE 4 portlari icin genel
> politikamiz ne olacak?
>
>  Ontanimli KDE 3 destekledigimiz icin KDE 3 portlarindan vazgececek
> halimiz yok. Ayni yazilimin iki surumu depoda olmasin istedigimize
> gore, krename4 gibi bir isim vermek de istenen bir cozum olmayacak.
> Boyle bir isim versek bile KDE 4 ontanimli gelmeye basladiginda
> krename4 artik krename oldu mu diyecegiz? Ya da tum K yazilimlarinin
> khede4 mu olacak bir sure sonra?

kde3 ve kde4 ayrı yerlere kuruldukları (/usr/kde/3 ve /usr/kde/4) için burada bir sorun yok (tabi kde programlarının actionsAPI'de kde kullandıklarını varsayıyorum). Sadece KDE4 öntanımlı olduğunda 3 olan paketleri Replace edebilirler, onu da o zaman düşünürüz :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/