[Gelistirici] [Uludag-commits] r17120 - trunk/pisi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
13 Şub 2008 Çar 17:01:04 EET

On 2/13/08, Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:
> 13 Şub 2008 Çar tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> string modülü 2.6'da deprecate olacak diye biliyordum, bu yüzden bir
> süredir kullanmıyordum kendisini. Modüle yeniden bakınca sadece
> methodların deprecated olduğunu farkettim.

Bir de gereksiz return cagrilarini kaldirabiliriz boyle
fonksiyonlarda. Yok yere True, False global degerlerini yukluyor bir
de fazladan branch aciyor :).

def is_char_valid(c):
    return c in (string.ascii_letters + string.digits + "_")

PS: Takintiliyim dil konusunda bu aralar, yormayalim interpreter'i ;)
--
Barış