[Gelistirici] [Uludag-commits] r17103 - trunk/comar/api/comar

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
11 Şub 2008 Pzt 18:48:03 EET

11 Şub 2008 Pts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Bunu sevmedim ben, hele dosya parse et ile uğraş falan kötü şeyler.
> Basitçe
>
> /etc/mudur/services/enabled/...
>
> falan gibi klasör içinde dosya olarak tutsak ya, hem dışardan anlaması
> da kolay olur.

/etc/mudur/services/enabled/
/etc/mudur/services/disabled/
/etc/mudur/services/conditional/

dizinleri kullanılıyor artık. Conditional, zemberek ve bluez-utils gibi
duruma (yerel tr_TR ise, BT aygıt takılı ise, ...) göre çalıştırılan
servisler için.

Betikler kayıt edildikten sonra registerState() methodu çalıştırılmalı ve
serviceDefault ayarları /etc/mudur/services/ altına kayıt edilmeli. Bu
sayede, kayıt edilen betiklerin tamamı yerine sadece enabled/conditional
durumda olanlara ready() çağrısı yaparak birkaç saniye kazanılabilir.

Kudos to Onursan.

--
Bahadır Kandemir