[Gelistirici] [paketler-commits] r41190 - devel/system/devel/perl-XML-Parser

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Şub 2008 Cmt 00:11:04 EET

On Sat, 9 Feb 2008 00:03:05 +0200
Ahmet AYGÜN <ahmet at pardusman.org> wrote:

> Friday 08 February 2008 23:56:21 tarihinde S.Çağlar Onur şunları
> yazmıştı:

> Aslında söylediğim şey mantıklı geliyor bana (doğal olarak :p). O
> kadar hacky çözüme gerek yok gibi. Kaynak ismi XML-Parser ise
> paketimizin ismi perl-XML-Parser :)

 paket ismini değiştirmek için

 - paketin dizinini değiştireceksin
 - pspec.xml de ki package tag ları değiştireceksin
 - sonuçta elde ettiğin paket adı da bence gereksiz yere farklı olacak
ve gereksiz angarya olacak

 öbür türlü Çağlar'ın dediği yöntemi yaparsan sadece actions.py lere
sabit 1 satır ekleyeceksin iş bitecek

 bence actions.py kullanarak isim yazmak daha mantıklı, hem iş yükü de
daha az :)