[Gelistirici] Fwd: [Uludag-commits] r17088 - branches/buildfarm-devel

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
9 Şub 2008 Cmt 00:02:13 EET

Friday 08 February 2008 23:45:25 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 08 Şub 2008 Cum tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:

> Kafam karıştı galiba, farm içinde şimdiki hack'i şimdilik bırakıp bu
> yazdıklarını halletmeni mi bekleyeyim yoksa farm için bir ui mi yazayım?

Benim de karıştı şimdi. :)

Yalnızca confirm ihtiyacı var gibi düşündüm başta o yüzden options.yes_all
çalışsaydı herşey güzel olacaktı bunu yapacam, ui'ye de gerek olmayacaktı
demek istedim.

Ama tüm çıktılar da sonuçta ctx.ui.debug, ui.info ve ui.warning ile
gönderiliyor. Bu yüzden bunların karşılanması için evet buildfarmda da ui
yazmak gerekiyor.

ui set edilmediği zaman pisi.cli.CLI() yerine pisi.ui.UI() yi tercih etmemin
sebebi pisi-cli ui'sinde pisi-cli ye özgü şeylerin olması. display_progress
gibi.

Bu doğru gelmedi ve öntanımlı herkese pisi-cli nin bu özel ui'sini
kullandırtmak bir acayip geldi.

Sanırım bir kod tekrarı olacak gibi bu sefer de cli/__init__.py ve buildfarm
içindeki ui arasında. Bilemedim. Önerin var mı?

- Faik