[Gelistirici] Paketlerdeki statik kütüphaneleri 2008'e kadar çıkaralım mı?

Murat Senel muratasenel at gmail.com
8 Şub 2008 Cum 20:41:12 EET

Friday 08 February 2008 20:29:38 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Fri, 8 Feb 2008 20:31:01 +0200, Murat Senel <muratasenel at gmail.com> :
>
> Ben de aynen INSTALL dosyasi mi kalmis diye paketlerime dalmistim,
> havami alip ciktim :)
>
>                    Doruk

INSTALL dosyaları, pyc ler ve localpod lar temizlenmişti. Statiklerin de bir
kısmı temizlenmişti. Daha statik var ama tek tek derleyip bakmak zor oldu.
Beklemek en iyisi. Veya İsmail devel'in mevcut derlenmiş kısmı için bi liste
verebilir belki?

--
There's no fun in having nothing to do; the fun is having lots to do and not
doing them! -- Francis Herbert --