[Gelistirici] Paketlerdeki statik kütüphaneleri 2008'e kadar çıkaralım mı?

Murat Senel muratasenel at gmail.com
8 Şub 2008 Cum 20:31:01 EET

Friday 08 February 2008 07:43:39 tarihinde Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Bunların çoğunu çözdük devel derlenince güncel bir rapor oluşturmak lazım.

Devel derlenmeden Çağlar'ın verdiği listeden gitmeye çalıştım ama 8 paket
sonunda statik bulamayınca pes ediyorum artık :) Şimdilik zaman kaybı gibi
ama devel derlenince söz halledicem. Kaçmıyorum yani ama şimdilik tırıs adım
uzaklaşıyorum :P

--
There's no fun in having nothing to do; the fun is having lots to do and not
doing them! -- Francis Herbert --