[Gelistirici] system.devel dış bağımlılıklar II

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
8 Şub 2008 Cum 13:18:28 EET

08 Şub 2008 Cum tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Bir seri hamle ile durum şu,
>
> - python-tk yüzünden Tk depi.
> - gcc için mpfr/gmp depi
> - Docbook depleri
> - subversion yüzünden apache depi
>
> Çözüm önerileri :
>
> - python-tk ayrı paket yapılır

Bu da bir çözüm ama 2 paket işi çıkacak başımıza diye korkuyorum, ama bootstrap hedesine yok diyorsan bunu yapacağız mecburen :)

> - mpfr & gmp system.base'e alınır

base mi devel mi?

> - subversion programming.tools'a atılır

Gayet mantıklı, bu hamleyi daha önce paketlerin releaselerini beceremediğimiz için yapmıştık.

> Docbook depleri konusunda bir fikrim yok.

Disable edelim veya pre-generated hallerini oluşturalım ve pakete yama olarak ekleyelim?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/