[Gelistirici] [paketler-commits] r40805 - in devel/programming/languages/perl: Algorithm-Diff perl-Algorithm-Diff

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
8 Şub 2008 Cum 03:02:37 EET

Wednesday 06 February 2008 01:45:29 tarihinde Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> 2008 yol haritasında İsmail'in üzerinde gözüken perl paketlerinin başlarına
> perl- ön eki eklenmesi maddesini üstlendim, önce perl paketlerini
> değiştireceğim, sonra da bağımlılıkları düzelteceğim, aradaki svn
> sürümlerinde küçük tutarsızlıklar oluşabilir ama bunu fazladan commit
> e-postası almayın diye yapıyorum.

Bu maddemizin de sonuna geldik, başka bir yol haritası maddesinde görüşmek
üzere, her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsanız...

Ayrıca verdiğimiz geçici rahatsızlık için özür dileriz.. Büyükşehir çalışıyor™

Not: Gece gece yaptığım commitlerde gözümden kaçan hatalar olabilir, lütfen
inceleyiniz.