[Gelistirici] VirtualBox

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
7 Şub 2008 Per 22:48:12 EET

Merhaba;

Monday 21 January 2008 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> rat ~ » pisi info virtualbox
> Yüklü paket:
> Ad: virtualbox, versiyon 1.5.4, sürüm 18, inşa 33
>
> Bu sürüm bende açılmıyor, Failed to Load global GUI Configuration diye bir
> hata veriyor. Deneyen oldu mu ?

Şimdi farkettim, 1.5.4 paketinde derleme sonrası

/var/pisi/virtualbox-1.5.4-18/work/VirtualBox-1.5.4_OSE/out/linux.x86/release/bin/components/VBoxXPCOMBase.xpt

linki kırık, bu şekilde de install ediliyor. VBoxXPCOMBase.xpt derlenmiyor ve
pakete girmiyor - sorun bu mu bilmiyorum ama..

Tüm loglar ekte...
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]