[Gelistirici] Dış bağımlılıklar , amerikan mandası

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Şub 2008 Çar 16:14:56 EET

06 Şub 2008 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Diğer dağıtımlara bakarsan onlarda da öyle.

Yahu banane diğer dağıtımlardan :), diğer dağıtımlarda system.base diye bir şey mi var hem.

> system.base ve system.devel derlendikten sonra bunu yapabilirsin zaten bi
> problem yok. 0'dan bootstrap etmek demek Gentoo gibi her yere bootstrap hack
> eklemek demek.

Abi bu dağıtım 2 tam sürüm çıkarttı daha önce, ilkinde paket yöneticisi bile yoktu ama hiç bir yerde bootstrap hack'i diye tabir ettiğin şeyleri yapmadık. Sadece system.base ve devel bağımlılıklarını kendi içinde taşır dedik oldu bitti.

> autogen olmazsa regression test yapamıyoruz ama bu önemli.

O zaman autogen, guile ve libxml2'yi de system.devel'e alırız.

> AUTOPOINT mevzuusudur, diğer dağıtımlarda yine bu böyle. Olmayan problemler
> yaratıyoruz gibime geliyor.

O zaman cvs'den mit-kerberos desteğini atıp devel'e koyacağız bu arkadaşı demek oluyor ama bu diğer dağıtımlar da da böyle olduğu için değil, system.base'i derlemek için gerekli herşey system.devel'in içinde olması gerekiyor kuralından hareket ile olmalı.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/