[Gelistirici] Dış bağımlılıklar , amerikan mandası

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Şub 2008 Çar 15:54:13 EET

06 Şub 2008 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Bootstrap'ın zaten otomatik olması çok zor. Ekin'in yaptığı gibi elle müdahele
> gerekiyor system.base/devel için gerisi otomatik olmalı zaten.
>
> Bunların hepsi build time dependency zaten, o açıdan ben bi problem
> göremiyorum.

Nasıl göremiyorsun, xorg-server yokken python derleyemiyoruz abi :). Bootstrap dediğin şey 2007 üzerine derle demek olmamalı. "pisi it -c system.base -D /hede" ile system.base ve system.devel'i bir yere kurup chroot edip içerde derlemelisin.

Aklımda olan senaryo şöyle;

gcc için mpfr ve gmp system.devel'e
python'dan xorg-server atıla, eğer python-tk illa gerekiyorsa python paketini dışarda tekrarlarız
docbook hedelerini disable edelim
tcl system.base'e

ve shadow neden cvs ister sorunu çözüle, co mu ediyor derlerken manyak mı bu?
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/