[Gelistirici] Bileşen sahipleri ortaya çıksın :)

selim ok selimok at gmail.com
6 Şub 2008 Çar 01:56:44 EET

Merhaba,
Bu konu uzun zamandır aklımda, ancak şimdi fırsat buldum ve listeye
danışayım dedim.

Çekirdek ekipten ayrılanlar, yeni katılanlar derken, bir çok bileşenin
sorumlusu değişti. Dışarıdan bu değişiklikleri algılamak her zaman
mümkün olmuyor. Bu nedenle hata kayıt sisteminde, sorunların bir kısmı
hala eski sahibine atanıyor.

Bu durumu daha güzel bir hale getirmek için iki çözüm yolu geliyor aklıma.

1. Çalışkan geliştirici modeli : Her geliştirici sorumlusu olduğu
ürün/bileşen bilgilerini kendisi düzeltiyor.

2.Tembel geliştirici modeli: Sorumlusu değişen bileşenlerin yeni
sahipleri, bunların listesini buraya yazıyor, ben zaman buldukça
bunları Bugzilla'da düzeltiyorum. :)

2008'e doğru yol alırken sahipsiz bileşen kalmasın kampanyasına siz de
katılın. :P

Sevgiler, saygılar,
Selimler.