[Gelistirici] Test deposundaki kdebase

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
4 Şub 2008 Pzt 12:56:15 EET

On Monday 04 February 2008 11:15:56 Ozan ÇAĞLAYAN wrote:

> Türkçe karakter içeren parolalar ile kdm üzerinden giriş yapabilmemizi
> sağlayan yamada EchoMode ile ufak bir problem olmuş ve paket yüklendiğinde
> parola açık olarak gözüküyor. Haberdarım.

Yanlış anlamadıysam KPasswordEdit parolayı kendi değişkeninde tutup,
QLineEdit'e sadece EchoMode'a uygun yıldız set ediyor, işi bitince de parola
alanını memset ile sıfırlıyor.

Ciddi bir tehlike olmamakla beraber parolayı leak etmemek açısından,
KPasswordEdit'e utf8 karakter giriş imkanı eklesek, ya da QLineEdit'i clear()
edince bufferının önce sıfırlandığından emin olacak bişi yapsak?

QLineEdit koduna bakmadım bu arada, belki parola modunda yapıyordur böyle
bişi?