[Gelistirici] Pardus 2008 C(XX)FLAGS özet

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
3 Şub 2008 Paz 22:55:09 EET

At Sunday 03 February 2008 around 22:50:52 S.Çağlar Onur wrote:
[...]
> ExecShield'ı gerçekten istiyorsak kernel-pae diye bir paket yapıp
> açabiliriz yoksa 64 bit kernel için 64bit toolchain masrafı çıkacak :)

İstediğin masraf olsun kaymaam o static kitaplık olmasın -fPIC olsun yamaları
64bit işini kolaylaştıracak tek sorun bootstrap etmek onu yapan biri de
bulunur belki, sponsor olmak isteyen varsa beni cepten arasın :-P

> Sevmiyorum ben bunları :)

SELinux'tan ben de nefret ediyorum, Tomoyo'ya bakmadım ama Andrew Morton/Alan
Cox ilginç demişti o açıdan en azından bir bakıcam.

Öperin.

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.