[Gelistirici] [paketler-commits] r40631 - in playground/caglar/kernel/kernel: . files files/fedora

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Şub 2008 Paz 22:33:23 EET

Merhaba;

Sunday 03 February 2008 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

Kimin boot etmediği bence çok önemli değil -zaten pre P3 makinelerde açılsak
da kullanılabilir değiliz en azından desktop olarak- ama HIGHMEM64 overhead'i
beni çok sevindirmedi açıkçası..

Mantıklı bir şekilde ölçemesem de genel olarak 2.6.24'ün performansından hiç
memnun değilim desktop kullanımında zaten, biraz daha performans /
responsiveness vs. kaybetme lüksümüz yok sanki....

> Bu hamleyi sev Çağlar, bağrına bas onu, ilgi sevgi göster. Ingo üzülmesin
> :(

Ingo mu yazacak 2008 review'larını :-P
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]