[Gelistirici] Smash that stack harder aka Pardus 2008 C(XX)FLAGS

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
3 Şub 2008 Paz 06:35:56 EET

At Sunday 03 February 2008 around 06:11:36 Ismail Dönmez wrote:
> Selamlar,
>
> Ekin şu anda Pardus 2008 deposunu bootstrap etmekle uğraşıyor, şu anda
> bildiğim kadarıyla 2. aşamada. Bu aşama bitince 3. ve son aşamaya geçilecek
> bu aşamada Pardus 2008'e özel C(XX)FLAGS kullanmamız lazım.
>
> Pardus 2008 en güvenli Pardus olsun çalışması kapsamında şu flagları
> öneriyorum :

Kaptanın seyir defterine ek,

Geçenlerde tüm server paketlerinde -fPIE kullanımını açmıştım, ancak şimdi
baktığımda Ubuntu bunu C(XX)FLAGS ve LDFLAGS'e eklemiş. %1 runtime overhead'i
var demişler o da -fomit-frame-pointer ile kapatılıyor zaten.

Biz de PIE'ı tüm paketlerde böyle açsak mı? Bu da ikinci sorum.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.