[Gelistirici] Paket istekleri için hata kapatma süresi.

Koray Löker loker at pardus.org.tr
1 Şub 2008 Cum 23:01:53 EET

On 01 Feb 2008 Fri 22:46:21 Serbülent ÜNSAL wrote:
> uzun zamandır sonuçlanmamış ( kimsenin üzerine almadığı ) paket isteklerini
> belli bir zaman sonunda kapatalım diyorum. Örneğin 6 ay uygun bir süre gibi

_yenipaket isteklerine göz atmayı insanlar bilmese de, biz (ya da bugzilla
bekçileri loncası) bakıp da duplicate işaretleyip geçmeyi kolay yaparlar.
kapatırsak reopen edilmesini beklememiz gerekir ve bizim de duplicate yerine
gidip de o hatayı reopen ederek duplicate etmemiz daha doğru olur. bir sürü
iş...

bırakalım açık kalsın...

--
Koray Löker