[Gelistirici] bugzilla hata sahibi esleme betigi

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
31 Ara 2008 Çar 22:18:05 EET

On Thursday 01 January 2009 09:29:05 Doruk Fisek wrote:
> Mon, 8 Dec 2008 04:34:30 +0100, "selim ok" <selimok at gmail.com> :
>
> Ping!

Taner bana şu anki bugzilla sürümüyle betiği test ettiğini, 2008 makinada
sorunsuz çalıştığını, 2007de çıkan sorunlara da Faik'in müdahale ettiğini ve
orda da sorunsuz çalıştığını söyledi.

Bugzilla yeni sürümüyle ilgili benim tekrarlayamadığım bir hata bildirdi ama
henüz yeni sürüm çevirileri ortada olmadığından ve bu sebeple yeni sürüme
geçiş yapamadığımızdan betiği kullanmak için bu hatanın çözülmesi de
gerekmiyor gibi.

Son gelişmeleri almak için şimdi Taner'e bağlanıyoruz. Taner söz sende.

Saygılar
Türker