[Gelistirici] [Uludag-commits] r20947 - trunk/pardusman/projects

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
31 Ara 2008 Çar 13:11:36 EET

Çarşamba 31 Aralık 2008 günü (saat 13:07:18) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Wed, 31 Dec 2008 12:04:07 +0200, Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr> :
>
> CD'ye almama nedenini anladim. Ayri bir konu olarak, bir temanin
> kuruldugunda otomatik ontanimli olmasi pakette duzeltilmesi gereken bir
> hata diil mi?
Evet, fakat bu sadece LiveCD ile ilgili bir problem sanırım, yani orada bir
titreme olmuştu o yüzden çıkartmıştık LiveCD'de öntanımlı bir skel
kullanıyoruz onun yüzünden olabilir fakat tam hatırlamıyorum :)
Yine Alfa için acelece yapılmış bir iş sadece düzeltiriz ;)

--
Gökmen GÖKSEL