[Gelistirici] #pardus kanalı

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
31 Ara 2008 Çar 11:16:50 EET

Merhabalar;

Beni tanımayanlar için ismim Cihan Okyay. İki gün önce svn hesabı edinmiş
bulunmaktayım. Dile getirmek istediğim konu Freenode sunucusundaki #pardus
kanalında access 'e sahip insanların her zaman bulunamaması nedeniyle
kanalın başıboş kalmasıdır. Bu kanalda kullanıcılar gerçekten bir çok yardım
alıyorlar. Community nin oluşması için bile kanalın varlığını önemseyen
biriyim. Fakat yetkili kişilerin her zaman bulunmaması elini kolunu
sallayanın kanalı birbirine katmasına neden oluyor. İsteğim kanalda sürekli
bulunan geliştirici veya artık orda kendini kanıtlamış kişilere access
verilmesi. Bilmiyorum bu istek için geliştirici listesi kullanılır mı ama
gündeme getirme gereği duydum.

Herkese iyi çalışmalar...

--
Cihan OKYAY