[Gelistirici] 2007 kararli depo guncellemeleri yine kaput

nihat ciddi nakof at zig.gen.tr
30 Ara 2008 Sal 17:24:34 EET

> 2007 sadece güvenlik güncellemesi yapýlan bir sürüm olarak kaldý, güncel
> olmak
> yerine güvenlik arayanlar onu kullanýyor derken birdenbire niye 2007'yi
> kararsýz hale getiriyoruz?

bu "sadece guvenlik guncellemesi" isini kaynak/ilgi yetersizliginden mi
tercih ediyoruz?

sunun icin soruyorum; paket/yazilimlarda yapilan guncellemeler sadece yeni
ozellikler getirmiyor. sadece guvenlik guncellemelerini takip ederek,
programlama/tasarim hatasi duzeltmelerinden yoksun kalmiyor muyuz?