[Gelistirici] Frostwire paketi.

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
30 Ara 2008 Sal 17:18:48 EET

Salı 30 Aralık 2008 tarihinde, cihan okyay şunları yazmıştı:

> Evet Frostwire Limewire tabanlı bir programdır. Fakat Torrent kullanımı ve
> kullanıcıların birbirleriyle chat yapabilmesini sağlayan teknolojileri gibi
> limewire 'de bulunmayan özelliklere sahiptir.

Torrent limewire'da da var; ama frostwire'ın daha fazla yeteneği olduğunu
biliyorum. Her iki proje de aynı kod tabanına sahip. Bence sadece frostwire
bulunmalı depoda.

Bir de frostwire açık kodlu bir proje. Neden kaynaktan derlemeyip de binary
arşivini kullanıyoruz?