[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
30 Ara 2008 Sal 12:28:22 EET

Merhaba;

Tuesday 30 December 2008 tarihinde, Serbulent UNSAL şunları yazmıştı:

> gnujump-1.0.6-8-4 ile ilgili 8592 numaralı hata mevcut ( sadece bazı ATI
> kartlarda oluyor gözlemlediğimiz kadarı ile ) listeye koydum paketi ancak
> son karar Ekin'de.

Bu sürüm başka bir hata da çözüyor, ilgili hatada sorunun ATI sürücüleri ile
ilgili olduğu konuşulmuş zaten - bu paketi alıyorum.

> ati-drivers-8.12-45-39 bir testçimizde KDE'nin çalışmamasına sebep oluyor.
> Konu ile ilgili yazışıyoruz kendisi ile halen. Son karar Fatih ve Ekin de
> olmakla beraber ben biraz daha beklemesi taraftarıyım paketin.
> Bunu almamak ati-control-center'ı etkiler mi emin değilim.

Yakın zamanda kernel güncellemesi ile tüm sürücüler güncellenecek, o zamana
kadar bu sorunu araştırmaya devam edelim - bu paketi almıyorum.

> Bunların dışında kalan paketlerin listesi aşağıda;

Bu listeyi aldım.

Türker, eet ve libotr bu gece 2008 kararlı depoya girecek, contrib-2008'den
silebilir misin paketleri ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]