[Gelistirici] 2007 kararli depo guncellemeleri yine kaput

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
30 Ara 2008 Sal 09:40:31 EET

On Tuesday 30 December 2008 09:07:23 Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
>  2007 kararli deposuna guvenlik guncellemesi disinda en az 2 aydir yeni
> guncelleme girmemis durumda. Test deposunda bekliyor guncellemeler.
> Hatta o derece ki, sonunda yaptigim guncellemelerden birinin uzerine
> yeni guncelleme cikti.
>
>  Daha once de soylemistim, eger 2007 kararli deposuna guvenlik
> guncellemesi disinda guncelleme girmeyecekse lutfen bunun adini koyun;
> ben de guncelledigim paketleri bir de 2007'de derleyip denemekle
> ugrasmayayim. Ekin de merge edip derletmekle ugrasmasin.
>
>                    Doruk

Şu postaya [1] kimseden bir itiraz gelmeyince bende bu depo ile ilgilenmemeye
başlamıştım. Eğer daha farklı bir yöntem izleyeceksek konuşalım. Ama benimde
gördüğüm Doruk'un ve güvenlik ekibinin dışında depoda bir aktivite yok. Belki
bu depoya paketleri direkt veya yalnız ters bağımlılık testi yaparak
alabiliriz ?

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-November/014522.html

--
İyi Çalışmalar,