[Gelistirici] [Fwd: [paketler-commits] r57636 - playground/cihan]

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
29 Ara 2008 Pzt 23:36:16 EET

On Monday 29 December 2008 22:11:07 Ozan Çağlayan wrote:

> Yeni geliştiriciler *lütfen*,
>
> ad
> ad.soyad
> adsoyad
>
> şeklinde kullanıcı isimleri seçiniz, bir katkıcı oluyorsunuz,
> dolayısıyla bu bir kullanıcı adı, IRC'de kullanacağınız bir lakap değil :)

Merhaba,

Bu konu biraz da svn hesabını veren yetkilimize bağlı sanırım. Örneğin ben
başvurumda kullanıcı adımı: "mehmet" olarak vermiştim ama dönen cevapta
"mnurolcay" olarak açıldığı söylendi. Commitlerde author başka, dizin başka
durmasın diye ben de mnurolcay diye dizin açmak durumunda kaldım. Yoksa ben
hala mehmet olması taraftarıyım :). Bu saatten sonra değişmesi de uygun mudur
bilmiyorum.
--
Mehmet Nur Olcay