[Gelistirici] r57631 - 2008/desktop/kde/PyKDE

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
29 Ara 2008 Pzt 20:38:13 EET

Monday 29 December 2008 Tarihinde Ekin dedi ki:
> Gökçen bunu ve qscintilla2'yi derleyelim mi, 2008.2 Alpha sonrasına mı
> bırakalım ?
>
> Aslında yeterince güvenliler mi, yarın CD'yi kırma şanları nedir, onu
> soruyorum :-P

PyKDE'de build'le ilgili değişiklik yapmışlar, ben kendimde denedim
manager'larla bi sorun çıkmadı. Kırmaz bir şeyi tahminen.

qscintilla2'ye 2 tane KDE4 paketi bağımlı, kdeedu'yu derledim sorun yok.
İkisini de alalım yani bence.

Not: kdeedu'yu düzeltiyorum azzzz sonraaa.

--
Gökçen Eraslan