[Gelistirici] applications/science/geosciences

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
29 Ara 2008 Pzt 10:36:37 EET

Mon, 29 Dec 2008 10:29:48 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> contrib/gpsbabel'i de pardus deposuna alalım, neden contrib'de dursun
> ki, karşılığı yok hiçbirinin ana depoda, keza qlandkarte vs.vs.
Bence tekil paketleri contrib'den ana depoya (ve tersi) almadan once,
hangi paketler ana depoya, hangi paketler contrib deposuna girer bir
onun adini koymak gerekiyor.

Karsiligi oldugu halde ana depoya girenler de var, olmadigi halde
girmeyenler de.

Herkesin kafasinda baska bisiler var tahminim bu konuda.
Netlestirdikten sonra topluca bir ortaligi dagitmak daha mantikli
geliyor buna.

Hani gps yazilimlarinin acelesi olmadigindan boyle diyorum.

                   Doruk