[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 03:04:16 EET

Pazar 28 Aralık 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Onur Küçük wrote:
> 3. headstart'tan sonra /tmp/.X11-unix/X0 soketini bekleyen waitBus
> çağrısı ise en iyi ihtimalle bende ~4.8s sürüyor.

GDM'nin plymouth'a "ben başladım, splash'ı kapat" diyebilmesini sağlayan
yamalar vardı yanlış hatırlamıyorsam. Bunu yapabilirsek bu beklemelere hiç
gerek olmazdı aslında.

> Bir başka fikrim /var ve /tmp dizinlerinin bilgisayarın açılışında değil
> kapanışında temizlenmesi. Bunlar *volatile* dizinler olduğuna göre,
> sistemi kapattığında çoktan silinmiş olmalılar teorik bir bakış açısıyla
> ama biz bir sonraki açılışta temizliyoruz, ikisinin temizlenmesi 1
> saniyeye yakın süre alıyor.

Tabi elektrik kesilmesi de olabilir. Silinmesini garantileyemeyiz.

Ubuntu /var/run, /var/lock, /dev dizinleri için ramfs kullanıyor. Böylece her
koşulda temizleniyor o dizinler.