[Gelistirici] mimetype yerelleştirmeleri

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
27 Ara 2008 Cmt 16:54:37 EET

Merhabalar,
KDE4 üzerinde aşağıdaki ekran görüntülerinde (1 ve 2) gördüğümüz mimetype
çevirilerini yapmaya başladım. Pardus depolarında shared-mime-info, 0.30
sürümü bulunuyor. Ancak kaynağa (3) baktığımda 0.51 sürümünü gördüm. Bu paketi
güncellemeyişimizin bir nedeni var mıdır? (Tamamen atıyorum; paketlerin --
with-shared-mime-info gibi bir option ile derlenme zorunluluğu olabilir ve
bazı paketlerin yeniden derlenmesi gerekebilir. ) 0.51 sürümünün çevirisini
bitirmek üzereyim. Yaklaşık 550 string içeren bu paketi Türkçe olarak sunmak
arayüzde karşımıza çıkan 550 çevrilmemiş ifadeden kurtulmamız anlamına
geliyor.
Sonuç: Bu paketi depoda güncellememizin ve çevirileri eklememizin önünde
teknik bir engel var mıdır? Konu ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

1- http://img508.imageshack.us/img508/7651/mime1nm0.png
2- http://img201.imageshack.us/img201/6275/mime2ex8.png
3- http://people.freedesktop.org/~hadess/
İyi çalışmalar...