[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
27 Ara 2008 Cmt 15:09:14 EET

Cumartesi 27 Aralık 2008 tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları
yazmıştı:
> +2008-12-27  Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>
> +       * bin/mudur.py (startServices) : Remove the 2 second sleep
> +       to see whether it breaks or not.

Başka bir şey için deniyor olabilirsin; ama yine hatırlatayım. Oradaki sleep
olmazsa, X geç açıldığı için kullanıcı uzun süre konsoldaki login ekranıyla
karşı karşıya kalıyor. Bazı kullanıcılar bunu görünce oradan login olmaya
çalışıyorlar.

Oradaki sleep sadece konsoldaki login ekranının gecikmesi için. Zaten müdür'ün
son kısmı orası. 2009 için başka bir çözüm düşünüyorum.