[Gelistirici] r57424 - devel/applications/network/mozilla/thunderbird/files

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
27 Ara 2008 Cmt 12:30:06 EET

On Saturday 27 December 2008 08:20:16 Erkan Tekman wrote:

> meşhur marka haline gelmiştir, başkasına Firefox diye tescil ettirmezler
> iki...

O halde TPE'nin 2005/48167 numaralı tescil numarası ile kaydettiği ve Devrim
Demirel'e ait olan 42. sınıfta kayıtlı "firefox" isim ve şekil markasını yok
mu sayıyoruz?

Benim için sorun değil ve fakat Mozilla Vakfı Türkiye'yi yok sayıyor diye
kendi çöplüğümüzde ileride başımızı ağrıtabilme ihtimali olan bir konuyu
şimdiden bertaraf etme şansını kullanmamak bana çok mantıklı gelmiyor.

Mozilla Vakfı Türkiye'ye gelip yasal haklarını kullanmadan TPE'nin başkanı
bile Mozilla Firefox kullansa bile ben meşhur markayım deme şansını
yakalamayacak.

AMD'de meşhur marka olmasına rağmen ülkemizde tescil yaptırmadığı için
zamanında başına neler geldiğini hatırlarsınız sanırım...

--
Akın Ömeroğlu
www.ozgurlukicin.com