[Gelistirici] gelistiricilere yonelik bir web sayfasi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
26 Ara 2008 Cum 18:18:52 EET

Merhaba,

 http://{gelistirici,developer}.pardus.org.tr benzeri bir cift isimle,
gelistiricilere yonelik bir meta web sitesi hos olabilir mi?

 Temel islevi ortaliktaki, gelistiricilere yonelik kaynaklari birarada
gostermesi olabilir. Ne gibi? Ilk aklima gelen baglantilar :

 - svn.pardus.org.tr
 - paketler.pardus.org.tr
 - bugzilla
 - belgeler (pardus-wiki'de Turkce ve Ingilizce bir gelistirici
kategorisi yapip, o belgeleri o kategoride isaretlemek, direk wiki'nin o
kategorisine de baglanti vermek daha pratik olabilir)
 - gelistirici/*-commits/bugzilla listeleri
 - bakıcısız paketlerin listesi (paketler.pardus.org tr ilgili sayfa)
 - yeni paket isteklerinin listesi (bugzilla ilgili katego

 "Hizli baglantilar" ya da "Sık Sorulan Sorular" ile belli yerlere kolay
ulasim da olabilir. Ornegin :
 - "Ben gelistirici olmak istiyorum"
 - "Ben Pardus'ta olmayan yeni bir yazilimi paketlemek istiyorum"
 - "Ben yeni bir paketin sorumlulugunu ustlenmek istiyorum"
 vb.

                   Doruk