[Gelistirici] r57424 - devel/applications/network/mozilla/thunderbird/files

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
26 Ara 2008 Cum 10:28:26 EET

On Thursday 25 December 2008 23:26:35 Doruk Fisek wrote:
> Niye ki? Mozilla kendi sitesinde de sadece "Firefox" ve sadece
> "Thunderbird" diyor. spreadfirefox.com diye bir siteleri var.
> spreadmozillafirefox.com diye almamislar sitenin adini

Ben de Firefox olması taraftarıyım. Fedora, Suse ve Ubuntu'da Firefox ve
Firefox Web Browser olarak geçiyor, Mozilla'yı kullanan yok. Zaten Mozilla'nın
dağıtımlar için desktop dosyası dağıtmıyor olması da bu kararı dağıtıma
bırakıyor.

Comment için "Browse the Web", GenericName olarak da "Web Browser" uygun
göründüğü için bu şekilde değiştirip, çevirileri düzelttim. Son durumda
menüde,

KDE 3 için:
Firefox (Web Tarayıcı)

KDE 4 için de:
Web Tarayıcı (Firefox)

olarak görünüyor(aradaki fark ayrıca tartışılabilir tabi). Thunderbird için de
aynı değişikliği yapmayı düşünüyorum. Diğer dağıtımlar için yine aynı şey
geçerli.

--
Gökçen Eraslan