[Gelistirici] Geçici DNS modeli

Furkan Duman coderlord at gmail.com
25 Ara 2008 Per 00:15:09 EET

22 Aralık 2008 Pazartesi 09:56 tarihinde Furkan Duman
<coderlord at gmail.com> yazdı:

> hallettim. Gayet güzel çalışmakta. Biraz daha ince ayar gerekli.Belki
> bazı Comar modellerinde değişiklik gerekecek. Şu an emin değilim o
> duruma gelince tartışırız. Yakında ilgili kodları playground a atarım.

ilgili kodları ve paketi

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/furkan/dnsmasq/

altına gönderdim.

- Arabirimin kayıt ettiği dns ler şu an kötü bir yöntem ile
çıkarılıyor. Net.Stack içine bir unregisterServers gibi bir metod
olabilir.
- searchdomain i şu an hiç kullanmadım. DBUS metodlarında değişiklik lazım.
- net-tools ve wireless-tools link.py'larında dns ekleme ve çıkarma
için değişiklik yaptım. Test edecekseniz sisteminize register etmeniz
gerekir.

Öneriler ve testler lütfen.

--
Furkan Duman