[Gelistirici] Cok fazla Guncelleme?

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 21:24:01 EET

On 24 Dec 2008 Wed 21:09:05 Gökmen Görgen wrote:
> Bununla beraber, kullanıcılara sadece kritik güncellemeleri yapmasını
> sağlayacak bir mekanizma sağlayabilseydik (PackageKit'te olduğu gibi)
> güzel olurdu düşüncesindeyim =)

PackageKit'deki kritik güncellemelerin yapılması mekanizması bizdeki "pisi
up --security-only". Bunun sadece package-manager arayüzüne yerleştirilmesi
yetecektir sanırım şu durum için?

PackageKit'e tamamen geçiş, pisi'ye ait özelliklerin kullanımı mümkün
olmadıkça uzak bir hedef gibi görünüyor bana. Ancak Faik ne der bilmiyorum
tabi, son söz onun :)

Bana en mantıklı çözüm hâlâ delta görünüyor. Buildfarm commitlerinden
anladığım kadarıyla pek bir sorunu yok gibi.

Onun haricinde elde yeterli insan gücü olduğunda, güncellenen paket hemen test
edilip depoya alınırsa, kullanıcılara çok fazla yük bindirmemiş oluruz diye
tahmin ediyorum?