[Gelistirici] Cok fazla Guncelleme?

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 20:54:45 EET

On 24 Dec 2008 Wed 20:51:35 Gökmen Görgen wrote:
> Toptan PackageKit'e geçelim derdim ama söylendiği gibi PackageKit
> pisi'nin tüm teknolojilerini desteklemiyor =)

Bunun PackageKit ile alakası yok ki? :) Emre, güncellemelerin toplu olarak
verilmesi konusundaki görüşlerini dile getirmiş. Diğer dağıtımlarda ne oluyor
bilmiyorum ama gerçekten güncelleme sunduğumuzda en azından 230MB güncelleme
gidiyor kullanıcılara.

Bu konuda neyin yanlış yapıldığı konusunda bir fikrim yok ancak her paketin
test edilip, hemen depoya aktarılması yerine; hepsini test ettikten sonra
depoya aktarılması bunun sebebi diye aklımdan geçiverdi.

Yine test konusunda girmek istemiyorum, zira önceki thread'de tartışıldı.
Elimizdeki insan gücü ile en iyisi buysa, delta sisteminin kullanılmaya
başlanması, bize yeni bir politika tartışmaya gerek bırakmadan sorunumuzu
çözecek gibi görünüyor. Ki bu da 2009 için planlanan bir şey sanırım?