[Gelistirici] Pardus'ta PackageKit

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
23 Ara 2008 Sal 09:50:24 EET

On Saturday 20 December 2008 03:04:59 Gökmen Görgen wrote:
> Arkadaşlar merhaba,

Selam,

> Pardus'ta PackageKit ile ilgili herhangi bir çalışma yapılacak mıdır?
> Son durum nedir?

PackageKit pisi backend'ini Çağlar yazdı. O zaman nasıl kullanabiliriz bunu
diye düşündüğümüzde package-manager'a PackageKit kullandıralım demiştik,
sonra pisi özel şeyleri ne yapacağız peki diyerekten comar ile devam
etmiştik. Öyle de kaldı.

> Ayrıca KPackageKit diye bir şey de varmış, ne düşünüyoruz?

Daha çok yeni ve Gnome arayüzüne göre ilkel bir durumda olduğunu biliyorum
sadece. Zaten 2-3 ay önce 0.1 sürümü anons edilmiş. [1]  Ama anons mesajına
bakarsanız sağlam bir alt yapı kurmuş gibi de görünüyorlar.  Hazır pm kde4
port'u öncesi daha detaylı incelesem faydası olacaktır.

Hatta PackageKit'i bi yakalamaya çalışayım, ne durumda, KPackageKit'e bakayım
ve anladığım kadarıyla bunlardan neler yapabiliriz bi düşünüp, toparlayıp
buraya yazayım, konuşalım.

Saygılar,
- Faik

[1]