[Gelistirici] Lvm & Raid ile ilgili...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Ara 2008 Pzt 20:02:27 EET

On Sat, 20 Dec 2008 00:45:25 +0100
"Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com> wrote:

> Merhaba,

> Ben bir ara uretilen lvm2 paketini sistemime kurmustum (Name: lvm2,
> version: 2.02.39, release: 7, build 1).  Bununla ilgili modul ve
> executable'lari daha once devel listesine attigim bir mesajda, init
> ve mkinitramfs dosyalarini degistirrerek, initrd icinde atmayi
> basardim.

 Şu anki initramfs kullanımımızda şöyle bir sorunumuz var, initramfs
kernel paketi ile birlikte geliyor ve paket derlenirken oluşturuluyor.
Bu sebeple kernel paketi dışındaki paketlerden gelen kernel modüllerini
(derlenirken kernel in çoktan derlenip paketlenmiş olması sebebiyle)
initramfs içine sağlıklı bir şekilde alamıyoruz.

 Kitaplıklar için bir sorun yok, başka programları da initramfs içine
allıyoruz zaten.

 Bunun değişmesi gerekiyor mu bu destek için ?