[Gelistirici] BootPerformance

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
22 Ara 2008 Pzt 21:02:15 EET

Eren Türkay wrote:

> Sürekli olarak KDE'ye login olmayı ve içerisindeki uygulamaların çalışmasını
> beklememek için olabilir mi?
>
> Laptoptaki suspend sorunu ile karşılaşmadan önce hiç kapatmıyordum. 1 dakika
> içerisinde bilgisayarı en son nasıl bıraktıysan öyle bulmak hoş ve hemen
> çalışmaya başlayabiliyor insan.

Ve şu an depodaki pm-utils'te ntp, NetworkManager, alsa, battery gibi
gereksiz hooklar var, yeni sürümde NM dışındakiler atılmış. Bu NM hook'u
bizim işimize yarıyor mu bilmiyorum zira gnome NM'inin hook'u.

Neyse bu atılmalarla beraber 2sn falan daha hızlı gerçekleştiği yazıyor
git log'unda. Göreceğiz :)

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>