[Gelistirici] [paketler-commits] r57068 - in playground/review/applications/multimedia/esound: . files

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
22 Ara 2008 Pzt 10:36:09 EET

Emre Erenoglu wrote On 20-12-2008 01:30:
> Merhaba,
>
> Kusura bakmayin karisiyorum ama ESD artik obsolute olup pulseaudio
> tarafindan devralinmadi mi? Yani pulseaudio icinde normalde esd icin calisan
> bir executable var, onun yerine birebir kullanilabiliyor.
>
> Neden esd gerekiyor ayrica anlayamadim..

aslında obsolete oldu denemez halen sürüm çıkartıyor. pulseaudio'nun içinde esd modülü var ancak örneğin thunderbird doğrudan /usr/lib/esd.so'ya erişip onunla ses çalmaya çalıştığından bu esound gerekiyor. Bu paket bir servis olarak calismiyor zaten, esd.so vasıtasıyla pulseaudio kullanıyor yine..

--
Ozan Çağlayan