[Gelistirici] QuodLibet Eklentileri

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
22 Ara 2008 Pzt 03:19:45 EET

Arkadaşlar merhaba,
   QuodLibet'in eklentilerini nasıl paketleyeceğim konusunda size
danışmak istedim. Debian ve Archlinux'ta QuodLibet eklentileri svn'den
çekilerek veya bütün halinde arşivi oluşturularak paketlenmiş;
Gentoo'daysa tek tek paketleme yoluna gidilmiş. Açıkçası ben tek bir
eklenti dosyası için paket oluşturmak yerine quodlibet-plugins adında
bir paket oluşturmayı düşünüyorum.
   Fakat burada da bir başka sorun karşıma çıktı. İçindeki eklentilerin
bir kısmının bağımlılıkları sağlanamıyor. Bu sebeple de kendim arşivi
oluşturup bir yere upload ederek, onu paketlemeyi düşünüyorum. Ama
arşivi nereye göndereceğim konusunda sıkıntı çekiyorum. Bu konuda fikri
olan?