[Gelistirici] Geçici DNS modeli

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
19 Ara 2008 Cum 11:27:11 EET

Furkan Duman, Friday 19 December 2008 11:17:48 tarihinde yazdı:
> Bunu exception oluşan durumlar için istiyorum. Mesela pppd nin
> çökmesi, bilgisayarın aniden kapanması vs.. Bağlantıyı düzgün
> sonlandırırsak zaten sorun yok.
pppd'nin çökmesi bilgisayarı yeniden başlatacak kadar büyük bir sorun teşkil
etmiyor bence, sonuçta dns ayarlarını bilgisayarı yeniden başlatmadan da
düzeltmenin bir yolunu bulduk gibi :)

Esas derdim; yarın bir gün bu konuya bulduğumuz çözümün sonucunda Pardus
kullanıcısını pencere kullanıcısı yerine koyup "bilgisayarı kapatıp açın,
düzelir" cümlesini söylemek zorunda kalmayalım istiyorum ;)