[Gelistirici] Geçici DNS modeli

Furkan Duman coderlord at gmail.com
18 Ara 2008 Per 19:12:14 EET

18 Aralık 2008 Perşembe 19:02 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> 18 Ara 2008 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
>
> Evet. Kalıcı olmasını istiyorsan setNameServers ile belirleyebilirsin.

:) Benim derdim kalıcı olmaması zaten. PPP bağlantısını bir şekilde
düzgün kapatamazsak bu DNS'ler resolv.conf da kalmaya devam edecek.

- NM'den girilen DNS'ler kalıcı olmalı.
- PPP benzeri paketlerde set edilen DNS ler geçici olmalı ve sistem
yeniden başladığında ortada olmamalı.

--
Furkan Duman