[Gelistirici] Geçici DNS modeli

Furkan Duman coderlord at gmail.com
18 Ara 2008 Per 19:00:22 EET

18 Aralık 2008 Perşembe 18:55 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> 18 Ara 2008 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> VPN içinde useNameServer kullanırsan, kullandığın profilin DNS ayarları
> gidecek. Tam olarak bunu mu soruyorsun anlamadım :)

Öyle. Aynı zamanda eğer interface lerden birisinin durumu değişirse,
mesela kablolu up durumdaydı ve VPN bağlantısı yaptım. Daha sonra
kablosuz bağlantıyı da açtım. Bu durumda VPN de useNameServer ile
yazdıklarımı kaybediyorum değil mi?

--
Furkan Duman