[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Ara 2008 Per 16:09:41 EET

Perşembe 18 Aralık 2008 tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> Bu profil işini ya profile-manager'a yaptıralım, ya network-manager'ın ilk
> ekranını yeniden tasarlayalım, ya da 2009 ile gelecek network-manager'a
> bırakalım.

Bence ana ekranda checkbox olmasına hiç gerek yok. Kafa karıştırıyor. Açılışta
açılıp açılmamasını o bağlantının özelliklerinde seçelim.

Sadece 2009 için konuşuyorum bu arada. 2008'deki arayüzde bu tür köklü
değişiklikler yapmayalım zaten.