[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
18 Ara 2008 Per 14:15:01 EET

18 Aralık 2008 Perşembe 14:09 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:
> Thursday 18 December 2008 Tarihinde 13:57:36 yazmıştı:

>  ifplugd bunu yapabiliyordur belki

Bildiğim kadarıyla ifplugd bu algılamayı yaptıktan sonra belirli
betikelri harekete geçiriyor. Bu betikler içinden ilgili comar link
modelinde up/down metodlarının çalıştırılması doğru bir yöntem midir?
Bu soruyu şunun için de soruyorum. PPP bağlantı durumunu algılamak
için ppp link.py betiğinde herhangi birşey yapıldığını göremedim. PPTP
VPN için buna bir çözüm geliştirmeye çalışıyorum. İlk düşündüğüm, pppd
daemon bağlantı kurduğunda ifplugd de olduğu gibi belirli betikleri
çalıştırıyor. Bu betikler ile notify vs. mesajlarını göndermeyi
düşünüyorum.

Genel olarak sorarsam, state'i alamadığımız fakat harici betik
destekleyen uygulamaları Comar a adapte ederken nasıl bir yöntem
izlemeliyiz?

--
Furkan Duman